Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Δρόμος μετανοίας




π.Βαρνάβας και π.Σπυρίδωνας σε μία ακόμη όμορφη διαδικτυακή κουβέντα.

Σχολιάζονται λόγοι του γέροντα Αιμιλιανού και Αγίου Πορφυρίου




Απόσπασμα:

O άνθρωπος της μετανοίας

Χριστός Ανέστη!Καλημέρα!Σας αγαπώ!Σας ευχαριστώ!Όλα μαζί!Όλα είναι όμορφα!Και τότε και τώρα,όλα είναι καλά, όλα είναι ωραία.Όλα είναι όμορφα.Και τα καλά και τα άσχημα.'Ολα έχουν τη χάρη τους.Δε φοβάμαι τίποτα.Όλους και όλα τα αγαπώ.Δε φοβάμαι τον ιό.Έχω πλάι μου τον δικό μας ΥΙΟ. Όλοι τον έχουμε δίπλα μας.Δε μας άφησε ποτέ.Σας το λέω εγώ, ο παλιάνθρωπος.Ο ιός αυτός μοιάζει με το πάθος.Θέλει την ίδια αντιμετώπιση.Εγώ που έχω το πάθος του εγωισμού, εγώ που έχω παλέψει με το πάθος, το τάδε, το πάθος, το τάδε, το πάθος είναι σαν τον ιό μεταδοτικό.Δε θέλει συνωστισμό.Θέλει απομόνωση, θέλει καραντίνα, θέλει καθαρισμό.Ο άνθρωπος που έχει εγωισμό,εγώ δηλαδή, είναι επικίνδυνος μέσα στο κόσμο, πρέπει να κάτσει σπίτι του, στον εαυτό του, μόνος του, να περιοριστεί, να καθαριστεί, να κλάψει, να σκεφτεί, να μη έχει δρόμους ανοιχτούς, να καταστραφεί, να κλείσουν τα μέρη που του κάνουν κακό και που κάνει κακό και να δει μέσα του, που υπάρχει καλό.Να σφραγίσει το στόμα, να μη μιλάει, να χάσει τη δύναμη το πάθος, ο ιός.Να βγει ο άνθρωπος έξω σιγά σιγά, πιο δυνατός.Ευτυχώς που ήρθε ο κορωνοιός και μας δίδαξε με τα μέτρα, πως να αντιμετωπίσουμε τα πάθη.Για αυτό , είναι όλα καλά, δόξα το Θεό, δε στεναχωριέμαι.Τι μου ήρθε τώρα να γράψω δε ξέρω, παππούλη μου μη στεναχωριέστε.Χριστός Ανέστη!

Από ένα ΄σκονάκι΄ που δέχτηκε ο π.Σπυρίδωνας,
και το μοιράζεται στην εκπομπή.

Επίσης:

Ένας όμορφος διάλογος - ραδιοφωνική εκπομπή στην Βοιωτική εκκλησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου