Κυριακή 19 Απριλίου 2020

Νίκος Παπάζογλου - Εις μνήμην..

                                                        Νίκος Παπάζογλου

20 Μαρτίου 1948 -17 Απριλίου 2011


            Νικόλας και 'μορφωτική νεολάια τούμπας', γλέντι με πειρατές και μαχαλόμαγκες...
                                               Και του χρόνου!


απο youtube:

Την ημερα της αναγγελιας του θανατου του Νικολα ημουν σε επαγγελματικο ταξιδι στο εξωτερικο. 
Αδειασε ολος μου ο κοσμος μεσα σε λιγα δευτερολεπτα. Με τον Νικο δεν γνωριστηκαμε ποτε αν και μεγαλωσαμε στις ιδιες γειτονιες αλλα ηταν σαν να εχανα τον ιδιο μου τον αδελφο.
Μετα την επιστροφη μου στην Ελλαδα ζητησα τη βοηθεια του Δημητρη Αλεξιου ραδιοφωνικου παραγωγου στο ραδιο Θεσσαλονικη για να βρω τον ταφο του Νικολα στο κοιμητηριο της Αναστασεως ωστε να του αφησω δυο λουλουδια και να του πω ποσο θα μου λειπει και ποσο φτωχη αφησε την Ελλαδα μας. 
Αυτο τελικα εγινε και μια καλοκαιρινη ημερα εγω και η συζυγος μου πηγαμε στο κοιμητηριο,  εντοπισαμε το μνημα και ειδαμε ενα ταφο λιτο χωρις αγαλματα χωρις γρανιτενιους σταυρους παρα μονο με μια λιτη επιγραφη με το ονομα του και την ηλικια του. Ακριβως οπως ηταν και εν ζωη ο Νικολας. 


Τωρα ζω μονιμα στον Καναδα και καθως οδηγω για τη δουλεια τα πρωινα το ματι μου αγναντευει τα Βραχωδη Ορη και  ακουγοντας την εκδίκηση της γυφτιας και τα Συνεργα η εικονα μου αλλαζει βλεποντας " και ο Χορτιατης φενεται να ειναι γαλανος"


Κυρια Κολλια σας ευχαριστω απο καρδιας για το αγνωστο αυτο βιντεο του Νικου Παπαζογλου, ποιητη, τραγουδιαρη, ανθρωπου, και μεγαλου Ελληνα


Σακης Αποστολου
Calgary, Alberta
Canada


Τελευταία συνέντευξη στη Βίκυ Φλέσσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου